středa 3. června 2015

Moje mamča ...



... bude mít v sobotu narozeniny. Maličká (před)oslava proběhla už dnes. Taková komorní. Dort nebyl pečený, ale nanukový. V tomhle počasí se opravdu hodil. Jen brácha zase ohrnoval nos. Nesnáší čokoládu. 
Já, čokoholik, nechápu. 
Pro Anděla jsem na tuto příležitost měla připravené krásné šaty. Předem upozorňuji, že na cedulce bylo napsáno 3-6 měsíců. Vzhledem k tomu, že naší slečně je teprve necelých 5 měsíců, nenapadlo mě, že se to stane zase ... Ano! Tušíte správně. Pět minut před příchodem oslavenkyně, jsem zjistila, že ty šaty na naše mimino nenarvu. Nenasoukám jí do nich. Ani na minutu. Prostě to nešlo. Rychle jsem hledala náhradní řešení. Slavnostní obleček. Z naší slečny Andělové jsem udělala hvězdu. Zlatou hvězdu.
UŽ NEVĚŘÍM CEDULKÁM! Teď už teda FAKT NE!

Žádné komentáře:

Okomentovat