pátek 26. června 2015

Škatulata batulata hejbejte se

Přesunuti. Na naše letní sídlo. Zvládla jsem zabalit. Určitě celou domácnost. 
Každý rok mám pocit, že je toho víc a víc. Nevím, zda je to rostoucím počtem členů naší rodiny, nebo narůstajícím množství krámů, které zvládnu nashromáždit. 
Každopádně na příští léto potřebujeme sehnat kamion. Nevíte o něčem?




Vzhledem k tomu, že jsem šatník celé rodiny přestěhovala už minulý týden, musela jsem dnes ráno v oblékání dost improvizovat. Co nebylo přesunuto na chalupu, leželo v koši u pračky. Zašátrala jsem v oblečení budoucnosti. Na Andělce sice mikča o dvě čísla větší vlála, ale jak posloužila?
Přeji všem hezký začátek letních prázdnin!
Bez improvizace!

2 komentáře:

  1. Baruško až mě z ní zaštípalo v nose dojetím, ta je čím dál krásnější, už se moc těším až jí uvidíme .... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ivetko, nenech se přemlouvat a doraž ... Jinak zabalim pingl, sednu na vlak a jedu k vám, kruciš!

    OdpovědětVymazat