středa 25. ledna 2017

JINAK!


... snažím se o minimalistický šatník.
Vytříděn.
Zůstalo opravdu velice málo.
Inspirace u Zuzky.
Menší možnost volby.
Vetší výběr.
Je to tak.
Pytle s vyřazeným skladuju podle Žijeme minimalismem.
Třeba jednou pošlu dál.
Mám pár kvalitnějších kousků.
Doplňuju konfekční módou.
Mikina od Lucky.
Pokukuju po Anuk.
Youngprimitive.
Coolich.
Čekám na novou inspiraci u Martiny.
Než bude, zajdu do JINAK!.
Nový autorský obchod v Liberci.
Znáte?
A co váš šatník?

Foto: JINAK!

4 komentáře:

  1. ;) znám, ještě jsem nebyla..chystám se :)

    OdpovědětVymazat
  2. jak vám rozumím. třídím, daruji co nepotřebuji, schovávám pro šití. ale šatů se nevzdám :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mne to postihlo krátce po Novém roce. Jen tak meziřečí jsem se najednou začala přehrabovat ve skříni, partner se se mnou o něčem dohadoval, nevím už o čem, ale byla jsem trochu v ráži :-) a nejednou z toho byla uklizená a vytříděná skříň. Přebrala jsem i to už kdysi schované a letělo to všechno. Nepoužitelné do koše a použitelné do kontajneru. Pořád něco schovávám pro strýčka příhodu, na šití a taky co kdyby náhodou a najednou mne to popadlo a nechtěla jsem tu nic mít. Ale trvalo mi roky, než jsem se k tomu propracovala. Před pár lety bych si schovala i gumu do kalhot. A nejhorší bylo: na doma už to není, ale na chalupu by se to hodilo. Už nedělám ani to. A musím říci, že mi hodně pomohly knihy o úklidu. Musela jsem si ale přečíst tři a musely uběhnout možná tři roky, než jsem to pochopila a byla schopna praktikovat. Ale dnes mne úklid těší a už při pořizování věcí opravdu přemýšlím, kam to dám a k čemu to bude sloužit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nemám dokončenou tu poslední fázi. Kontejner. Třeba jedndou ...

      Vymazat