čtvrtek 15. března 2018

Do porodnice*pro mě ...







... baleno podle seznamu z naší porodnice.
Plus další nezbytnosti.
Dostatečné množství ručníků.
Tmavé barvy.
Osobní hygienické potřeby.
Kartáček, pasta, ...
Herbalon.
Na všechny poporodní neduhy.
Prsní vložky.
Mám látkové.
Po všech doporučeních Purelan.
Tohle je případně taky dobrá věc KLIK!
Porodnické vložky Organyc.
Bavlna, nejsou bělené chlórem, 
netestované na zvířatech, biologicky odbouratelné, ...
Síťované kalhotky.
Teplé ponožky a kojící podprsenky.
Po Andělce mám Lindex.
Spokojenost. 
K tomu nově koupené v HM.
Noční košile mám tři.
Všechny od Jožánka.
Hodí se na těhotenství i kojení.
Oblíbený zavinovací svetr.
Místo županu.
Gumové baleríny Crocs.
Do sprchy nejlepší.
Malou svačinku.
Po nočním porodu se hodí.
Do snídaně daleko.
Kojící čaj. Hrneček. Med a lžičku.
Manželka včelaře.
Potom praktické věci.
Nabíječku, jemný toaletní papír, vlastní příbor, knížku.
Oblečení na cestu domů.
Jedu zpět v těhotenském.
Už nejsem naivní prvorodička :-)
...
Co nemám?






3 komentáře:

  1. Mě se hodil jeden nutrilon a iontový nápoj bez kofeinu jako rychle zdroje energie a masazni olej - to přímo k porodu.

    OdpovědětVymazat
  2. Myslim na vas!knihu jsem nevyuzila.ale kvalitni cokoladu jo.a hydrogelove naplasti na purelan:)

    OdpovědětVymazat
  3. Balila jsem podobně:).
    http://syroovka.blogspot.cz/2016/09/nejkrasnejsi-taska-nejen-do-porodnice.html

    OdpovědětVymazat